8 Nov 2013

salam .....kali ni nak cerita pasal diet ni maklum la skrg makanan semakin sedap tapi khasiatnya kita x tahu.baik ke tidak ke untuk badan kita janji sedap jerk makan tu yang membuat lemak lebihan terkumpul ha3.....pandai jerk aku ni dah makan pun x control lagi ckp makan kat luar x ok.....masalahnya saya dah terlalu chubby sgt dah ni baju pun dh bertukar saiz ....nak buat mcm ne lagi klu x diet la.ni keje aku hari2 makan je lah benda ni untuk nk kurus sikit pun jadi lah.apa pun kesihatan kene mau jaga sekarang jalan jejauh pun dah mula sakit kaki.

4 ulasan:

zila norazila berkata...

Akk pun slalu amalkn minum jus apple hijau tu..kurang sikit berat nie.

lieyalatif berkata...

jom kak buat diet atkins...amik 20g carbo jek sehari limit...tolak nasi, tepung, mee, roti segala yg karbo lah...makan lauk2 jek...buat 2 minggu...in sha Allah mesti ade penurunan kg...

Aida78 berkata...

salam lia skrg ni buat diet ikut kevin jerk makan segengam nasi hi2.turun juga tapi mkn masa jugak le...

Aida78 berkata...

salam kak zila ye la nak kurangkan berat ni huhuhuhu...yg dah terlalu berat ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...