23 Sep 2013

hasil-hasil kampung

akhirnya terpaksa uplop dari hp....susah juga update blog dari hp tapi nak buat mcm jeles juga bila kekawan blog update blog walaupun blog kak ni x glemor mane pun....apa pun nak cerita pasal balik kampung mertua minggi lepas di sebabkan buah-buahan ni ha.mil suh balik ambik buah ni sbb dah x termakan dah pun huhuhu semua adik beradik dah ambik cuma kami dah angkut dua kali hi2...hantu nya menantu hantu.nak buat mcm ne menantu tertayang hi2.tanpa menghampakan bonda mil.kakkkk balik mak hi.....ni la hasilnya.....

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

humang aih... punya lah banyak durian yg di bwk balik... pisang sampai bertandan2...

Aida78 berkata...

salan dina terpaksa bagi jiran sbb banyak sangat sbb nanti rosak x leh makan lak hi2...kalau rumah kita dekat leh kak pos sikit ari tu...hi2

lieyalatif berkata...

perghh bestnye aida....buah durian berpuluh bijik hah..kalo beli ni mau berpuluh ringgit...syok betul dpt hasil kebun gini...puas mkn fresh2 kan.....

umah mak lieya tak menjadi sgt buah2 die sbb monyet kacau....buah durian dpt jamah2 jek...buah rambutan lagi laa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...