18 Jul 2013

Menu ramadhan 8

salam kali ni nak bubuh pic berbuka lak dah lama x bubuh pic makanan nie....he2 sajerk mebako selaro ko org...terliuh x hi2....gulai ketam masak lemak cili api,pecal,daging masak kunyit dengan ikan tengiri goreng..sampai licin di kejekan oleh mr.papa nak buat mcm ne ni fav dia sajerk jerk nak bagi dia gemokk mcm bini dia ha2....mesti dia bengang sbb nak bagi dia gemokk kikiki bini sape lah ni pendengki betul...

5 ulasan:

norhidana miswan berkata...

meriah nyer menu kak... kalu dana yg mls nih... pecal tu pun dh ckup utk jd juadah berbuka hehehe....

anitadiana berkata...

amboi makcik banyaknya lauk..tak nak panggil kita org berbuka di rumah ke?...

Puan Mimi berkata...

salam perkenalan.. tekejut kita tau tetiba ada orang sapa kita haritu.. malu kita hehehehe..

wah gulai ketam cili api tu feberet kita la.. kalau kene nasi panas boleh bertambah 2 3 pinggan ni

lieyalatif berkata...

fuh!! gulai ketam tu mmg idaman kalbu....terbaik laa kalo ade menu tu....lieya kalo masak ketam mmg tang sepit tu lieya la kene mkn...anak2 n bapak anak2 semua mkn tang badan....seb baik omaknye ade gigi kapak so redhaa jek laa hahaahahahahaa

Aida78 berkata...

menu simple jerk ni kekawan hi2 mood tengah rajin....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...