4 Jul 2013

Malang tidak berbau

salam nak cerita sedih sikit menjelang puasa & raya tahun ni....pada 20 june 2013 Adam Irsyad bin roslan  main bole sepak di bawah rumah je...x sampai sejam kekawan dia  pangil kak adam (Dania)so dania g tengok adik kat bawah pastu dia lari bagitahu ayah dia yg kaki adik dah terkulai....apa lagi mama pun sama g berlari tengok anak dah terduduk diam tanpa nangis...Pelik ni  kaki patah tapi x nagis lak tu.tapi bila bawa ke PPUM mula la buka lagu mukin time ni dah sakit kot bila doc pegang kaki dia.mamanya pula chekin la di ppum untuk menjaganya.....sampai raya la gamak....

9 ulasan:

lieyalatif berkata...

astaghfirullahalazim......tekejut lieya bace nieh.....tapi tu la kan...malang tak berbau....kite pun tak jangka kemalangan mcm nie...

moga cepat sembuh...n boleh pi sekolah balik....lame gak laa nak kene cuti sekolah ni kan....tak kisahla, yg penting kaki cepat sembuh...

anitadiana berkata...

semoga adam cepat sembuh..sabar aje lah macik...dugaan..

Aida78 berkata...

terima kasih lia benda dah nak jadi nak buat mcm ne angap lah ujian allah sedang menguji umatnya....

zila norazila berkata...

Alahaii kesianye..mogs cpt smbuh..dulu kaki akk retak..siap mnangis lg..sbb x thn sakit..he hee

Aida78 berkata...

terima kasih kak zila memg kita yg dah tua ni pun x tahan sakit kan ni kan pula budak2.

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Ya Allah Idaaaa...Mmg kdg2 semua ni tak kita jangkakn,Semoga Adam cpt sembuh.Ni ngah mc la yer?bape lama yer?anakbuah k.atie patah tgn..sebulan doc bg mc..

norhidana miswan berkata...

demi anak tersyg kan kak... redha jelah meneman kt hospital tuh... jnji dia sihat kn lps tuh

Aida78 berkata...

kak azatie adam cuti sebulan lebih dah ni hi2....



Norhidana miswan;ye la demi anak sangup buat apa saja.

aizamia3 berkata...

moga cepat sembuh.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...