28 Mei 2013

Kenduri kawin & makan2 di pantai remis

 selamat pengantin baru maria n ijam semoga berbahagia ke anak cucu...ni kawan hubby so saya ikut jerk g kenduri kawinnya....di port klang so lepas habis kenduri kami g mencekik pula kat pantai remis.membeli belah dulu siput or kerang ke dengan harga yang amat murah sekali fuhhyooo memg berbaloi lepak sana.semuanya murah sekali.....pastu g makan ikan bakau memg terbaikkk restoran kat sini makan pun x mahal masih murah....



5 ulasan:

izan mama mia berkata...

wah g pantai remis,..saya pun ada pergi juga ahad lepas..ehe..

zila norazila berkata...

Akk sumur idup x pernh g pntai remis..dgr nama jew..tringin jgk nk kstu..tp enth bila la kn..

lieyalatif berkata...

Wahhhh tang singgah mkn seafoods segar tu besttt tu....lieya pun suke kalo kenduri atau event dekat dgn tempat2 mcm tuu...kompom lajuuu je nak menyinggah kan heheheheh

Aida78 berkata...

betul2 kalu bab makan jerk semua laju kikiki....

Cik Anita berkata...

Nita pun suka gak makan kat pantai remis ni! kerang dia sangat freshhh. nyumsss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...