21 Mei 2013

Islan Stembot besama family

 islan stembot di subang perdana.masa ni bufday abang ipar so nak makan di stembot di subang yang paling best sikit kalu flamingo tu .di sini boleh bbq sekali seronok la harga pun berpatutan.rasanya 20+ kot x ingat sebab org bayar kita makan jerk hi2.tapi kalau seronok kalau kita yang buat sendiri dan makan bersama keluarga kita.ermmmm rasa nak buat jerk bila nak cuti sekolah ni boleh buat lagi di kampung mesti seronok dengan sanak saudara.



5 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Aida..apa kabar?nampak best jer mkn2 kat situ...

zila norazila berkata...

Akk pn suka stmbrd cmne..mkn apa yg kita suka..msk sndiri..brbaloiii..dn yg pnting heppy jew brkmpul ramai2

Aida78 berkata...

wsalam kak zie boleh tahan la makan kat situ


hai kak zila ye la masak lagi berbaloi...

lieyalatif berkata...

Fuhhh byk pilihan tu...mmg menarik...lieya suke gak mcm ni...byk pilihan tuk org diet heheheheheh.....syok makan kene masak sendiri ni...tp kene mase yg santai laaa so agak2 dah full boleh rehat jap pastu sambung balik...berround2 leh mkn...berbaloi dgn byrn ekekekekeke

Aida78 berkata...

hai lia memg banyak pilihan tapi x leh nak makan banyak lah makan sikit dah kenyang rugi g sini hi2....tapi klu belanje kita bedal la jugak sampai x cukup perut kikiki....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...