30 Jul 2012

Gendut VS Anak adam

N3 ni Genduttt anak Adam.....kucing ini nama dia gendut adam yang bela dari dia Baby lagi sekarang dah 6 bulan dah beso.adam sedih suh bawa g klinik dia cakap gendut sakit mata huhuhuhu.Gendut ni suka main sangat takut ada benda dlm mata dia ni nanti lah kita bawa dia g klinik k....Aku suka bela Gendut ni sbb dia membuang dlm bilik Air senang x yah nak kutip just dirus jerk masuk dalam lubang hik2

4 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

alahaiii sian nyer dia!

fazitaismail berkata...

org kata sesiapa yg rajin bela kucing biasanya berjiwa penyayang..hehe

sy lak alergik dgan bulu kucing huhu..pepehal pun nati jgan lupa bawak gendut pegi jumpa pakar mata k hehe...

lieyalatif berkata...

gendut namenye? kekeekekek..comel jek.....terus teringat gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suke hati ekeekekekeekek....

sian le mata tu....kene bawak gi klinik tu takpun jadi mcm mak lieya...die suke jadi doktor2 nie....selambe jek cuci mate kucing2 die pastu letak ubat sakit mate manusia tu ekeekekek...seb baik sihat balik ....

Aida78 berkata...

mrs Eady: aah memg kesian tengok dia

fazitaismail:penyayang tu memg lah sayang dah macam anak tiri dah.tu la nak bawa jugak dia g klinik ni.


lieyalatif:gendut tu sempena nama tuan dia yang dah gendut....pandai mak lia merawatkan....tu la ingat nak cuci mata dia lah nak bubuh ubat mata manuasia lah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...