27 Jul 2012

Dania Oh Dania

ini semalam 26/7/2012 aku terpaksa El sbb anak2 tidak sihat semua demam dan hidung bedarah.ini dania baru jerk lepas balik dari klinik tengok bedarah lagi.pendarahan nya tidak berhenti sia keluar darah beku lagi kat hidung dia.tapi bila bawa g PPUM x sampai hati doc masukan kemera dlm hidung dia kesian tengok dia meronta sakit.sampai dah x tahu nak buat apa dengan idung yangkuat bedarah ni....kadang2 masa tido pun sentiasa bedarah juga habis semua tilam bedarah...

7 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

alahaiii..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ya ALLAH,moga cpt sihat ya..

fazitaismail berkata...

eeii keciannya..takut lak tgok..moga dania cpt sht k..)

Aida78 berkata...

terima kasih fazitaismail

lieyalatif berkata...

ya Allah...lieya plak yg seriau tgk nie ...better buat futher check up...tapi insyallah...mungkin panas dalam tu kot tu sebab idong berdarah.....

semoga semua dipermudahkan yeak aida....aida jgn risau sgt....yg penting bile darah keluar tu cepat2 amik tindakan tuk stop kan bleeding tu....takut lak kalo darah byk hilang....

Saleha berkata...

Assalamaualikum
slam kenal.. selamat berpuasa

semoga anak cepat sembuh

Aida78 berkata...

lieyalatif:terima kasih memg aida sedang buat cheup kat ppum tp lum tahu keputusannya...



saleha wassalam selamat berpuasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...