18 Apr 2012

Makan & makan Lagi...Hilton Petaling Jaya

Kali ini 18/4/2012 mengisahkan kami makan di hilton petaling jaya selangor.dekat jerk dengan opis ku...apa makan jerk keje ku....inilah kalau berkhidmat dengan negara ini lah habuannya nyeeh2....kisahnya hari 2 semua pegawai ada majlis anugerah cemerlang di hotel subang so aku x dapat g di sbb kan kena duty di opis.bagi menghargainya kami di hadiahkan untuk makan di Hilton ini...walau macam mane pun rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari apa lagi kami berdua dgn opis mate g makan le....rugi  x g hilton ni beb makan dia pon sodap jugok.....yumeee......
menu aku satay pilihan utamaku....
nasi beryani yumeee menu utama jugak ahakkk....
Dengan opis mate azie...
tengok lah bil dia gerenti x datang lagi huahuahuahua......

2 ulasan:

noor berkata...

wah aida mkn kt hotel hehehhehe...seram nengok bilnya terjojoi mata kawe hiihih

Aida78 berkata...

ala noor org seponser kita g makan lee....kalu nak makan sendiri memg x mampu le...kalu kat hotel ni...tapi org belanje kita belasah le....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...