18 Apr 2012

Murah Rezeki ku....Alhamdulilah...

Dalam bulan April ni ramai sangat yang suke belanje makkk ni....baik rakan2 dan keluarga.Kali ni tiap2 minggu ada jerk org belanje walaupun x sehebat mane pun janji air  pun di kira rezeki juga.Dari makan nasi padang hinggalah air bouble or Chatime yang paling glomer 2.Asyik makan...makan...makan & makan jerk memg susah nak tolak rezeki dah org nak belanje kita x kan kita nak tolak.X sampai hati nak hancurkan perasaan org bukan kita minta or meminta tapi dia org ikhlas nak bagi kita.mula2 malu lah juga tapi nak buat mcm ne dah di beli x kan nak buang....lagi la aku nak mendiet x jadi di buatnya yang di beli semuanya menu best2.Tapi apa pun aku tetap bersyukur dengan pemberiannya....mukin ini dah rezeki makkk....Alhamdulilah

2 ulasan:

Cik Anita berkata...

rezeki makan tu memang best. susah nak tolak rezeki makan ni, selagi sihat makan dulu kenyang2. hee

:P

Aida78 berkata...

betul2 nita ye lah selagi sihat makan jerk yerk sok dah sakit x boleh nak makan itu ini yerk....ala nita baju dah banyak x muat dah ni huhuhuhuhu.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...