20 Mac 2012

Alhamdulilah.....Terima kasih Allah

Baucer BR1M
Hamper Biro Cafe MQA
Handbeg
N3 ni mengisahkan aku amat bersyukur dengan limpahan rezeki yang telah Allah swt limpahkan untuk aku semalam 19/3/2012.aku amat bersyukur.pagi g cashkan baucer BR1M RM500 dan balik dari bank dapat pula kejutan dapat hamper dari Biro Cafe aku memang Teka silang kata dapat no 2....hadiahnya hamper yang sangat beso....terima kasih Biro Cafe MQA.dan malamnya boyfriend suh teman dia berniaga kat KDU damansara.selalunya dia x ajk kalau hari bekerja....ni dia beriya-iya suh datang lepak dengan dia.rupa-rupanya ada tempah BUGER yang banyak suh tolong sbb kalau dua org memang tidak terlayan punya.selapas habis berniaga boyfriend terus ajak g UPTOWN kota damanara dlm 12.30 mlm mcm 2....so dia pun ajak g tempat handbeg.....aku pun mcm pelik jerk....knp g tempat handbeg wanita pula hahahahah buat tanya lak ye.....apa lagi dia cakap pilih le ikikiki makkk apa lagi haruslla sukeee.....eeeee ni yang makkk sambar x da lah mahal sbb handbeg UPTOWN kan....tapi kita hargai pemberian org itu jerkkk....yahooooo boleh g langkawi dengan hati gumbira...kerana semalam hari yang gembira buat aku......apa pun aku tetap bersyukur,,,,AMIN.....

4 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

alhamdulillah...

Aida78 berkata...

alhamdulilah mrs.eady juga

anitadiana berkata...

bestnya..mcm-mcm ada..tq bagi sikit hemper tu...

Aida78 berkata...

hamper dah kekah ha3...memg best tahun depan cuba lagi...maklg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...