19 Mac 2012

BR1M ...

Pagi kul 8.00 pagi aku g subang perdana untuk ambil baucer ni....kena datang pagi sbb takut lambat...memg ramai org hampir 2 ribu org yang hadir.ramaikan.....tapi di sbbkan dapat duit aku redah juga lah bangun awal hakikatnya malam tadi aku tido kul 3 pagi...lepas ambil aku g repair kareta huhuhuhu....pastu g ambik budak2  ni ikut ayah g mancing.Ayah suh datang sbb x da geng so bawa dia org ni ingat nak g one utama tapi malas sbb ramai sgt org di sana dan jalan pun jam.....
kolam yang tenang...
kak zika yang boring sbb panas ayah x bagi main kat bawah
masa ni ayah dah habis pancing g bawa dia org g tesco dengan ikano saje jalan-jalan cari pasal.kak zika x penah masuk ikano so bawa dia org g kuar jerk dah magrip ayah dah bising lama-lama kat cini ikikiki....

3 ulasan:

anitadiana berkata...

wahhhhhhhhhhh....boleh belanja ne...makcik ..nak gi langkawi nanti..he..he

anitadiana berkata...

jejalan saja bebudak ne....

Aida78 berkata...

haruslah g jejalan....bab belanje buleh jerk x da halnya.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...