22 Feb 2014

Ladies Nite Puspanita


salam kali ni nak cerita rabu lepas g teman datin untuk menghadiri ladies nite puspanita kebangsaan di putrajaya.memang terbaikk majlis ni walaupun semuanya kalangan vvip seronok tgok gelagat pra vvip nisampai x ingat keluarga kat rumah hi2 dapat diner sekali sekala fuhhh tunj├╣k taring semua.masa ni lupe nak ambik pic dia org poco2 dgn tarian mcm2 huhuhu seram tengok.apa pun sekali sekala enjoy kan......enjog juga tengok karenah vvip ni.tema pakai topeng....




2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

amboih mcm2 gaya kt sana... naper amik gambar skit sgt kak... kalu tak puas dpt tgk fesyen2 kt sana...

Aida78 berkata...

ala darling x leh nak masuk banyak2 pic kang kantoi hi2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...