29 Okt 2013

vietnam lagi...

salam waaaa lama x update blog sbb terlalu bz sangat.nak buat mcm mane asyik baca blog kekawan jerk blog sendiri terbiar hi2.kali nak cerita g vietnam 18-20/10/2013 hb. hubby beriya-iya nak g sbb nak beli peralatan sukan dia beli kasut dan reket badminton dengan beg bagi barang lelaki.aku pula sambar kain pasang la apa lagi.memg vietnam ni best giler bagi yang gemar baju berlabuci mai datang sini shoping memg berbaloi.aku suka dtg sini sebab brg dia sgt murah giler berbanding kl.kali ni pergi berempat sahaja.banyak berjalan pergi ke kilang2 yang banyak menjual baju yang telah siap di jahit nasib x da saiz kalu x memg x cukup kg balik nanti.tengok kawan pun dah jadi sawan bila membeli sbb dah siap bajunya hanya hiappp x leh nak cerita harga sat gi org berniaga marah pula nyehhh.banyak pic lagi tp dalam komputer.ni uplop pakai hp jerk so hanya pic ni jerk yang hado.x boleh nak masuk pic bebanyak kat berat nanti ngajok blog ni..kang besawang lagi x leh update blog he2....










6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

rindu plak nak kesana..

zila norazila berkata...

Mesti byk borong nie..klu kita pun mmg rambang mata almklmlh org pompuan..semua yg dpndg cantikk jew :)

Aida78 berkata...

mrs eady;jom leh kita kesana


Zila;ye la kak zila walau pun ida x brp minat shoping tapi terjebak jugak hi2 membeli sbb tahu harga dia jauh lagi murah dari kl

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam aida..wah!soping sakan kat Vietnam ya.MMg gila membeli...ramai kwn2 blogger g vietnam skrg :)

fazitaismail berkata...

Huhhh sonoknya akk g sane..kalau sy lah kak harus sawan tgk bju yg murah2 tu..hihi

Azim Aris berkata...

bestnyeee
Tak Mungkin Benar

Azim Aris

Darah Mengaum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...