10 Mei 2013

BBQ N stembot famili day

 salam akhirnya boleh uplop tapi nak masuk kan pic lama mcm kelakar la pulak.sekarang takut nak masuk pic banyak2 takut nanti x boleh uplop pic lagi.layan je pic yg ada kikikiki...masa ni balik kg buat bbq dan stembot di sebelah famili mertua...memg seronok kerana sebelah mr.hubby ni keluarga besar dan ramai adik beradik.so sy sebagai PA nak buat stembot & BBQ sekali.ermmm sy sponser brg untuk stembot dan abg ipar sponser ayam,adik ipar seponser kemah & air anak buah sponser ikan pari nk buat bakar,mak sedara sponser nasi impit dengan kuah kacang.....dan mr.hubby sponser macam2 ha2 lupe dah dia belanje apa.ni lah keje kami kalu saya balik kampung mertua.ada saje yang nak di planernya hi2...baik raya or tidak raya pun saya akan cuba buat sesuatu untuk kami sekeluarga berkumpul bersama.....
 




2 ulasan:

lieyalatif berkata...

Lieya suke aktiviti bbq gini....meriahhhh...bau asap bakar bbq tu sedap jeeee lieya rase..buat perut lapoo manjang....

Aida78 berkata...

hi seronokkan bila berkumpul dengan adik beradik ni kan best apa yag di masak semua habis di makan.....bau asap lagi arr sedap kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...