3 Ogo 2012

Sahur dan Shopping D'danau kota

Citer kali ni pasal sahur pula....sabtu dan ahad 2 hari ni mr.B dok ulang g danau kota kami bersahur chaukuehtiow yang sedap sangat kat danau kota ni....dia atas bukit nama tempat x ingat apa entah.tapi memg best la sampai g 2 kali anak nak makan sahur kat cini...tengok la org beratur panjang dan org sangat ramai walaupun dah kul 2 pagi.nasi baik makana dia cepat masak x tunggu lama.soe la kualiti pic x berapa terang sbb pakai hanphone yang x canggih ni...sya gerenti mai lah datang sini pasti x keciwa punya sbb sedap bangget....

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

fuh...kemain beratur panjang tu aida...sure sedap tu....lieya ni mmg peminat ckt tau aida....harus terjah seminggu sekali....seb baik yg dekat2 ngan putrajaya ni ade satu yg okey.....

haishh bile laa dpt gi mkn ckt penang nie....teliur2ni heheehehehe

selamat hujung minggu aida!~

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Aida..sahur mkn yg panas2 mmg sedap!
Kul 2 pg?K.atie ngah sedap tidur lagi tu :)

:: Mrs.Eady :: berkata...

giler ramai!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...