4 Jul 2012

Kenduri sambut puasa dgn Rumah baru 30/6/12 dgn 1/7/2012

Sabtu lepas balik kampung banting di sbbkan mr.B punya makcik buat kenduri doa selamat sempena nak sambut puasa dan rumah baru.kami kena balik sbb nak tolong masak...ini pic ni biasa la kak dania yang tolong ambik kan....tu yang blur jerk....lokasi kampung rasid sidek banting dekat dengan hospital banting.ingat malas nak balik sbb pagi tu nak hantar budak2 g KIDZANIA tapi MR.B pujuk suh balik untuk tolong masak ha3......sbb x ramai org nak tolong sbb ramai org tua-tua dah.ini yang terpaksa balik le sbb kesian kat dia nak ikutkan penat.
macam2 menu ada pecal,ayam kicap rempah,ayam goreng berempah,dalca udang,acar timun,nasi jagung daging kerutup....menu jawa semuanya ha3 tapi sedap belaka semuanya nasib berat x naik sangat ha3....
ni pakcik kami yang kuat melatah memg kelakar bila usik dia...tapi kesian dia kena kacau jerk .....tapi rajin tolong kami kat dapur tolong masak....

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

aduh!!! terliur2 lieya bace name menu2 tu..seb baik takde gambo...kalo tak lagi meroyan2 heeheheheeh.....

adik lieya pun dok sane gak...tapi kampung labuhan dagang.....abg ipar ade dueorg dok sane ..rumah betul2 kat spital banting tu.....selalu gak le kesane heeheheh

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

seronok kalau kenduri, meriah :)

Aida78 berkata...

lieyalatif:nanti kalau kita jumpa jangan lupa kita laga pipi hik3.....patut arr selalu beli kepek kat sana.ari tu aida balik kepek banyak sangat untuk stok hai raya.jom lieya kita g serang....

nurul:memg meriah kalau semuanya balik kampung n berkerjasama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...