5 Apr 2012

coklat nikmatnya......

Akhirnya dapat juga cari coklat ni yang sangat glemor la kata kan sbb model suka makan coklat ni...memg sedap gilerss......sampai anak nak pun mak bagi cikit..kejam punya makkk...ha3 tapi g langkawi minggu lepas x jumpa coklat ni hampeh tul...kalu x memang dah borong satu kedai dah.....apa pun cuba try cari coklat ni n rasa beb.....

4 ulasan:

anitadiana berkata...

sedap sanggat ke makcik..kat langkawi ari tu ada lah mcm mahal aje...

Aida78 berkata...

kat langkawi ada tapi x da yang kecik semua beso jerk...ya lah harga dia mahal cikit rasa dia mcm weteker 2 lah..banyak almond yummmeee...

Ceni berkata...

perrrhhh mabeles cekelat neh oooo... bak laaa cini skit... tak baik tauuu...

Aida78 berkata...

ye ke kak ceni sedapkan...tapi dah habis la....kalau g langkawi nanti kami beli hokey...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...