10 Jan 2012

Sekolah oh sekolah


N3 ni menceritakan yang aku bercuti selama seminggu sbb boring nak keje..anak pon nak mula bersekolah aku pon terus mohon cuti sbb nak beri lebih masa tengok anak2 kat sekolah.anak aku sekolah di kota damansara.masa nak tunggu anak balik dari sekolah terserempak dengan budak chumell ni adik miasara ni...memg cute jerk tengok dia ..baru darjah satu.tapi kat sekolah ramai yang berminat dengan dia termasuk aku sekali sbb dia chumell...

5 ulasan:

Zana Adieyza berkata...

mia tu mmg comel sangat kan..

Aida78 berkata...

memg chumell sungguh la zana suke jerk yngok muka dia yg cute 2..

noor berkata...

cutenya lah ur daughter! slm kenal..

Aida78 berkata...

Noor bukan anak kita tapi pelakon adik miasara 2 yg belakon dengn lisasurihani 2.

Cik Anita berkata...

rindu zaman sekolah pakai camtuuu.hehe.

untung si budak Mia ni comel belaka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...