19 Jan 2012

Freezer Magnet ku....

Hobi ku semakin menjadi-jadi memenuhkan ruang peti sejuk ku....seronok bila tengok bila mcm2 jenis dan kreatif org yang membuatnya sejuk jerk bila pandang ini.dengan ingatan org menghadiahkan minat hobi kita ni...terima kasih pada Teh,Yanz,maklang,dan sahabat handai yang telah menghadiahkan kepada saya....sesiapa yang nak g jejalan 2 hadiahkan le kat saya freezer magnet ni....

5 ulasan:

anitadiana berkata...

amboi makcik banyaknya..nak sikit....nak juga sesiapa yg jejalan tu...kumpul juga..tapi letak kat opis..arisya suka panjat kerusi nak ambil...kat rumah tu pecah di buatnya..

Aida78 berkata...

mklg kena rajin kirim kat org jerk hik3...peti ais mklg kan beso n tinggi budak kecik 2 sampai kew...

noor berkata...

wah dh nk hampir penuh tuh...nor pun suka letak FM gek..byk yg dah serpih sana sini aiman kerja kn huhuhuhuhu

Cik Anita berkata...

wahhhh.

meriah! budak2 x main eh? Nita mmg suka kumpul benda2 camni..tp x boleh tahan lama lah, banyak tangan yang suka ambik2..huh

Aida78 berkata...

salam nita n noor....hampir penuh dah..hik3 berkad org sedekah...anak kak dah beso dia org x berani usik sbb mak dia garang ha3...dia org tolong susun jerk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...