21 Nov 2011

Bucuk ku..


Ni c chumell namanya abu.....sbb bulunya gebu..dia tinggal kat kampung sbb kat umah aku x boleh nak jaga nanti org curik ha2..sbb dah penah kena curik masa jaga dulu.memg geram mcm nak cium jerk.....tapi dia dok kampung lagi selamat sbb x da org nak buli lagi.cuma bila balik kg sekali sekala 2 baru boleh buli oleh kak dania n adam.

geramnya aku habis aku gomol2....dah lma x jumpa miau....miau...

takut ambik gambar nak lari bila kemera keluar ha3...

ini adam dah terkam....x boleh nak lari dah ha3...

nak lari keluar

2 ulasan:

anitadiana berkata...

gemuk lah bucuk ne..bukan dulu banyak ke....mana yg lain...

Aida78 berkata...

yg ni je berani keluar yg lain menyuruk sbb takut adam dgn ica ...takut kene campak ha3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...