11 Sep 2012

Jamuan hari Raya Opis punya....

Jamuan hari raya opis punya....layan pic je sbb x sempat nak cerita panjang sbb bz sesangat ni.majlis berlangsung pada 6/9/2012 sy selaku urusetia majlis tu yang sanggat sibuk hik2....saje2 buat sibuk ni...pic xblh nak masuk banyak nanti blog berat huhuhuhu...so jadi la tatapan buat sahabat bloger yang gemar membaca sy punya blog yang tidk seberapa ni kalau nak di bandingkan dengan bloger tekenal mcm Lieya latif huhuhu dengan red mommy tu muaah...





4 ulasan:

lieyalatif berkata...

alah gedik la tuuu...takdenye glamer pun...biase2 jek laa ....yg penting kite hepi2 tulis blog kan heheeheh

wahhhh merah ang2 gituuu...cantik2...bekenan lieya tgk baju tu.....lieya takde baju merah gitu...tgk baju aida eh cantik laaa...nanti leh laaa try kaler gini plak.....

Aida78 berkata...

lia pakai lagi cantik sbb lia putih huhuhuhu.....glam la ni....best baca blog lia ni...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

besh2 mkn2..

Aida78 berkata...

best yui makan free gitu ha3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...