8 Ogo 2012

Berbuka Puasa Dengan Big Famili MIL 5/8/2012

Salam hari sabtu bebuka di rumah dan hari ahad berbuka dengan ibu mertuaku di banting.masa ini cadang nak berbuka di luar sbb tekak nak makan ikan bakar wak lan sepupu kepada bapa mertuaku hik2 apa lagi laju je lah anak2 balik kampung.masa ni kami datang awal kul 6 konon2 nak pilih lauk ......tapi tidak boleh sbb makk dah booking awal so guna lauk yang telah di booking awal kalau nak tambah lauk dah x boleh disebabkan orang ramai sangat telah booking awal.masa ni kami lepak pantai dulu sebelum berbuka.

inilah restorannya kalau kat bagan lalang ini restoran ni lah yang paling sedap dan glemor dan ramai orang kalau di bezakan dengan rstoran terapung kat HM restoran tu.kalau nak membuat tempahan boleh lah menghubungi 019-2829368 En.Mamat atau 013-3849368 Along.....sila lah buat tempahan kalu tidak lambat lah jawabnya........Antara Menu yang telah makk oder dari kl lagi iyalah......ikan siakam stim 2 hidangan,ikan cencaru 2 hidang,ikan pari bakar 2 hidang,udang butter 2 hidang,ketam sambal 2 hidang,sotong goreng tepung 2 hidang pepahat masak pedas 2 hidang dan sup cendawan 2 hidang Air tembikai 2 jug dan air apple jus 1 jug dan nasi untuk 13 orang.Famili ramai so kene oder banyak le jumlah semuanya RM300.00 makan puas hati denga menu yang di hidangkan.memg sedap giler sesiapa yang pernah g sini mesti tahu kesedapannya sotong goreng tepungnya.sesiapa yang tidak pernak g g lah sini sbb restoran yang lain kat bagang tu semua makk dah g semuanya x sdap hokey.




6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

tak pernah sampai ke sana..huhuhu..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah..beshnya makan besar..

Aida78 berkata...

mrs.Edy: mesti datang sini singgah makan pasti teruja


nuyui:best sangat2 memg bebaloi datang sini...

anitadiana berkata...

berbaloi...banyaknya makan makcik...

fazitaismail berkata...

perkk bnyaknya lauk pauk..puah hati la mkn kan..berbuka lak bersama keluarga lagiii lah puas hati hehe..

Aida78 berkata...

Anitadiana:memg berbaloi tapi berat pun mesti bertambah baloi i....


fazitaismail:seronok makan beramai2 ni...aka makan pun bertambah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...