28 Jun 2012

Main masak-masak 27/6/2012

Kali ni makkk rajin masak pulak...balik koje awal so nak masak asam pedas ikan pari,ketamsambal bertelor dan ayam goreng harus ada untuk budak dua orang ni...kalau x dia org x makan.asam pedas ni aku masak bubuh jintan manis ikut resepi mak mertua.sampai mr.B makan cakap dah sama dengan masakan bonda dia hoyeeee...suka la bila kena puji kembang hidung dah....selama ni dia x penah nak puji sbb selalu diam jerk makan jerk kali ni dia raji puji lak....ini jerk minu kami....sekian


7 ulasan:

Nurul Husna Mohd Hassan berkata...

saya suka asam pedas ikan pari :)

Aida78 berkata...

Nurul Husna Mohd hassan:sedapkan asam pedas ni kan perhhhh terangkat punggung.

lieyalatif berkata...

wowiiiii!! lauk2 semua best...ade ketam lak tu...nyummmmmmmmmmmmmmmm!!

tu le kan, kite ni , bile dah kawin, mesti nak cube masak mcm mak mertua masakan....ye laa nak pikat tekak suami heeheheh...lieya pun selalu buat asam pedas style mak mertua....konon le tu nak pikat husben heheehehehe.....

Aida78 berkata...

LIeyalatif:lauk biasa jerk....yela nak kena pikat hati suami kena jaga perut dia.hik3...ye la ikut je lah resepi bonda mertua ku...

Cik Anita berkata...

eh letak jintan manis??? camne eh resepi dia? boleh share tak?? cam tak pernah dengar lah pulak asam pedas camtuuu..

Aida78 berkata...

Cik Anita:nanti sis bagi resepi erk....

fazitaismail berkata...

uihh terangkat tgok asam pedas tu..letak jintan manis yek..boleh try jgak lepas nie ye..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...