9 Apr 2012

Jenjalan cari pasal 7/4/2012 (Sabtu)

Citer ni pasal nak cari kasut badminton mr.b ate kasutnya dah koyak masa main malam jumaat 2...so ari sabtu kami g jejalan dia sekitar pj dan last g juga pertama kuala lumpur nak beli kasut assied badminton.payah lelaki ni kalau membeli dia punya belek mcm perempuan da....lma mak tgu sampai ngantok daa....si anak dh dapat kasut yang ayah x dapat lagi semua saiz dia x da ha3...gelak jugak sbb saiz dia x da....huahuahua....pastu 2 g pasar malam JLN TAR yang mcm sardin dah sbb g dah petang dlm kul 4 ptg so ramai lah org masa 2...kami dok perkena sup tulang perhhhhh terangkat punggung beb bila makan....sedap gilo.....

9 ulasan:

Chekpid berkata...

terangkat punggung...kentut kah??? haha

noor berkata...

ate dapat ke idok kasutnya weh....hehehhe

Aida78 berkata...

buang angin Chekpid ha3....paneh sup nyooo....


noor:ate dapat le kasunya tapi memilihnya lame bebeno....ikiki...

noor berkata...

org phg ek?

Aida78 berkata...

Noor:Aida org melaka tapi sbb dah kawan pun mcm2 negeri dah kat sini...2 yg dok bantai jerk cakap ni...ha3...

noor berkata...

hihihii...tq aida nk bg nor FM. minat yg sama rupanya kita kn. bg email. nor send alamat hihih

Cik Rose Cute berkata...

follow sini dear...

Ceni berkata...

apsal jenjalan cari pasal tak jenjalan cari jajan kan besh tuh kih kih kih...

Aida78 berkata...

ha3 kak ceni cari jajan untuk anak jerk...hik2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...