8 Feb 2012

Weeken Mancing jerk...

 salam dan salam satu malaysia...wawawawa lma x update blog sbb x da citer menarik la...sbb kemera dah rosak so hanya pakai kemera handphone yang x berapa nak cannggih ni huhuhuhuhu....bila la nak dapat DSLR ni...N3 ni masa cuti panjang nak balik kampung baru balik minggu lepas nak balik kampung mertua sperti di janji kan tidak kesampaian di sbb kan hal kecemasan my sis....so x da nak g mane ikut Mr.B g mancing jerk la...syok juga teman dia.....aku di amanahkan pasang umpan nasib baik pasang umpan roti jerk dedak Mr.B pasangkan....tapi kalau pakai cacing memg aku x usik le....geli....Mr.B rajin bawa aku g mancing sbb dia kata bila I  ada teman dia ikan banyak naik.....ha3 nak gelak aku beguling2 sbb dia cakap aku LUCKY GURL...tapi hanya kebetulan ikan yang di pancing dapat 15 ekor dlm masa 3 jam....semua ikan RUHO ikan air tawar le...tapi aku geli nak makan....so kat kolam ini ada bangla nak beli ikan...apa lagi MR.B kata nak jual ke sbb dia nak beli....jual semua hasil Rm 70.00 masuk jugak sbb modal mancing Rm 25.00 jerk dapat untung lagi yahoo....boleh pau Ayah....
 Hasil pertama

2 ulasan:

anitadiana berkata...

terima kasih lah makcik bagi ikan pacu tu..tapi tak tahu nak masak apa..semalam izat dah siangkan...he..he tak pernah masak ikan ne..

Aida78 berkata...

sama2 ikan ni masak lemak cili padi pn ok...masak 3 rasa pn ok....rasanya mcm ikan bawal ermmm sedap...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...