29 Feb 2012

Jenjalan Weeken..

N3 ni g jejalan cuci mata di Ikea ingat saje jerk masuk sbb dah lama x cuci mata...takut nak masuk sbb tempat ni berhantu huhuhuhu....poket pun boleh longlai masuk cini bocor....
Makan lagi time ni dah kul 4 ptg dah...nak makan jugak bebudak ni tapi x berat la cuma makan meetboll jerk dan aku  paling x tahan anak aku mintak (pentul)pentul ni makan jawa mcm bebola daging juga gelak jerk budak kaunter 2 kat sini x da jual pistol dik......
aku beriya-iya nak beli gril pan ni sbb nak dietkan senang nak membako jerk....

1 ulasan:

anitadiana berkata...

best-best sedapnya .....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...