2 Dis 2011

Jualan Kilang LENO

N3 ni cite 1hb hari itu aku cuti..kebetulan ada jualan gudang kasut LENO kat kota damansara.ingat mesti kasut yang dah lama tapi bukan yg lama.yg baru jualan bagi memperkenalkan jenama LENO untuk tahun depan.sapa nak bagi harga yang amat murah beli dua kasut rm20.00.kalau dalam catalog dia mahal sepasang jerk dah nak dekat rm50.00.apa lagi aku pon sambar untuk kami anak beranak dalam rm100 jerk untuk 7 pasang kasut kanak-kanak dan dewasa.Yang pasti kasut aku dua dan anak2 pun dapat juga.






ini kilang kasut LENO.ini pintu masuk.
ini kasut kakak dania....

4 ulasan:

anitadiana berkata...

wahhhhhhhhhhhhhh...borong sakan ne....

fiQ'Ra berkata...

Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.296356087072066.70219.257419187632423&type=1

Aida78 berkata...

anitadiana:sakan x sakan lah memborong....murah giler...

Aida78 berkata...

ok fiQ'ra ok nanti i ambik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...