15 Nov 2011

Di Anugerah Pelajar cermelang 13/11/2011


Pada 13/11/2011 Ahad lepas pergi ke sekolah kakak dania...dia di anugerahkan pelajar cemerlang di sekolahnya.Ramai yang terima satu kelas akan terima 4 pelajar cemerlang dalam akademik.pada hari anugerah semua pegawas sekolah dan pelajar cemerlang di anugerahkan dengan pelbagai sijil dan hadiah.Dania dapat sijil dan buku serta alat tulis yang telah di bagi oleh guru.

sijil kakak Dania

kakak dania terima hadiah dari guru besar sekolah seksyen kota damansara.dia murid pertama .dari kelas yang pertama..muka pucat takut sbb ramai org..nasib aku sempat lari ke pentas untuk ambik pic dia dari dekat.apa pun kak mama n ayah sungguh banga dengan prentasi kakak yang dulunya kurang sedikit akhirnya dia bangkit semula.terus ayah belanje KFC untuk dua beradik ni memandangkan adiknya Adam Irsyad demam kena makan kat umah sbb dia x larat nak bangun asyik nak baring je....dlm kereta.terus g beli alat tulis dengan pensal box...ayah yg belikan...selamat mama...hik2.

dia adakan tarian satu malaysia yang terdiri dari murid sekolah juga.


pameran jualan buku.

ucapan dari guru besar sekolah...

Barisan murid dan ibu bapa termasuk aku dan ayahnya menyibuk hik2

Antara hadiah dan sijil bagi anak2 yang cemerlang.
ini aku cakap tadi pembukakan tarian satu malaysia.masa ni sesak sbb ramai ibu bapa nak ambil pix anak mereka maklumlah murid tahun satu.


5 ulasan:

Aida78 berkata...

mcm ok jerk...

Ceni berkata...

Betul... smlm aku x leh masuk komen kat sini, naik bersimpul jari aku tekan x dpt.

Apapun tahniah pada Dania atas kejyaan dan kecemerlangn dia tu... semoga prestasi itew dikekalkan sehingga tamat belajr.

Aida78 berkata...

temi kasih kak...semalam dah godek2 tepaksa tukar tulisan sbb x nampak kot yg asalnya....ni pakai tulisan yg jelas baru boleh....apa pun time kasih....

anitadiana berkata...

semoga dania terus cemelang....dan menjadi contoh untuk adik adam...amin...

Aida78 berkata...

time kasih maklang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...