30 Nov 2011

Cendawan kulat

kenal x sayur apa ni....ida pangil ni cendawan kulat sedapnya....sungguh yummee masak mcm masak lemak cili api tapi jgn pedas sanggat ler...cendawan ni ssh nak jumpa klu jumpa pon bila hujan dan dia tumbuh kat batang kayu getah aje.sedapnya bila makan ni x ingat dah nasi berapa kali tambah dah huhuhuhu...
ini lah rupanya bila dah masak ni my bonda campur dengan pisang muda tapi lagi best kalau di campur dengan terung telunjuk.

4 ulasan:

Munnafendy berkata...

sedapnya ni....lama dh xmkn

Aida78 berkata...

muna pandai makan ingat org x tahu cendawan ni sbb ramai yg x tahu pasal cendawan ni...

aizamia3 berkata...

kak.. ada lagi tak..
sedang mencari cendawan ni..
teringinlah..
akak.. macam tau2 je.. hehehe..

Aida78 berkata...

aizamia3: x la kak pun dapat rasa masa balik kg ari 2 e...cuba cari kat pasar borong ke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...