12 Apr 2011

pasar malam kulim kedah

ini kuih dari hasil air tangan abang yang sulungku.selepas dia pencen dari tentera dia dok di kedah.dengan berniaga ini dia menambah penadapat dari menerima pencen.aku yang g kursus kat INTURA hanya kelas pagi dan belah malam pula aku tulung along ku buat kuih....memg penat gila....ini hasilnya.




ini kat gerai pasar malam kat kulim kedah aku membantu kak iparku menjual kuih kat pasar malam.hampir 1000 biji kuih yang kak ku jual....aku takut macam x terjual jerk tapi tidak disangke....semua kuih yang di jual habis dari kul 5 ptg - hingga kul 9.00 malam jerk semua kuih dia habis di jual beb mcm x caye jerk aku.....kuih yang paling gelemor iyalah kuih lepat liat,apom dan tepung bungkus kuih ini memg sedap giler sampai org beli sehingga rm 6.00 beb...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...