12 Apr 2011

Kursus D'INTURA sg.petani kedah

semasa kursus di intan wilayah utara pada 2-7 april 2011.aku mengikuti kursus sahsiah.semasa kursus aku di beri peluang untuk melawat rumah orang tua di seri kenangan Arau perlis.banyak kisah yang tersurat apabila kita melawat rumah orang tua ini.sedih,garam,malu semua ada kisah di sebalik kisah ni semua.






ni semua warga mas tengah menikmati makanan.

dewan makan utama

ini kisah tok maznah beliau tidak berkahwin.sukarela untuk memasuki rumah seri kenangan ini bagi mendapat kehidupan yang terbela...


dalam bilik mesyuarat


kisah tok ni memg sedih dia di ceraikan oleh suami kerana ada penyakit,mempuanyai 4 orang cahaya mata,kesemua anak beliau di ambil oleh suami dan anak-anak tidak pernak melawat beliau di rumah org tua ni.tapi ksimpulannya saya tidak tahu cerita sebenarnya kerana tidak mendengar kedua belah pihak.saya hanya dengar sebelah pihak tapi ape yang belaku ada hikmahnya.

ini nenek yang uzur kerana tidak larat bejalan mahu pun makan dengan sendiri...







semasa kami sampai di rumah seri kenangan arau perlis



ni my friend kat kursus dahlia,dila n me...

aktiviti yang di bincangkan

aku suka ayat-ayat di bawah ni...renung-renungkan lah..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...