28 Mac 2011

Projek ari Ahad 27/3/2011 karipap oh karipap







                                Ini permintaan anak sbb dah lama akux usik barang buat kuih ni...hahaha sbb aku tengah diet so benda ni semua aku x usik dah.so di sbb anak aku demam nak makan karipap lah so aku merajinkan diri untuk membuat karipap ayam so layan.nak resepi  tag jerk kat aku nanti aku balas atg ni...denga resepi nya...




2 ulasan:

madammondoq berkata...

salam..

nice blog..sedap karipap..hehe..
nak tengok tak Melaka vs Neraka??
salam singgah ke blog saya..

TQ

Aida78 berkata...

seram bunyi melaka vs neraka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...