11 Ogo 2009

HONEYMOON DILANGKAWI....


Inilah pertama kali aku membawa seluruh ahli keluarga untk g honeymon dilangkawi..ini pengalaman keluarga bondaku,mak mertuaku,my hubbyku n anakku naik kapal terbang hehehe....kelakar tgok dia org ada yang makan ubat tahan muntah lah ada yang gayat lah kelakar tegok dia ni macam2 ragam ....tapi sedih ada 3 org x blh nak join kita org coz ada hal yang tidah dapat dielakkan.....so untunglah airasia dok kaut duit kamik......









Post dania anak sulungku naik kapal terbang he3..dalam hati takut 2...












Hubby n dania post kat kapal terbang lps landing.....



My hubbby n adam pula kat atas kapal adam takut dia tanya mama knp keta x da lalu pun...knp asap banyak kapal ni terbakar ker katanya aku nak gelak tgok dia.....emmmm....



Ini my bonda tercinta dia pun takut juga sampai nak tgok kat bawah pn takut aku gelak jer arr...dia asyik membebel jer cakap anak aku takut pada hal dia pun takut juga...so aku cakap dengan dia mak..nanti nak g mekah lagi lama nak turun ni baru sekejap jer 45 minit jer....bila langar awan dia dah gelabah giler dah...





























Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...